Asaf55 garmastan emzirme pomadı ve gümüş kalkanlar sayesinde çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım . Biliyorsunuzdur genelde bunun nedeni yanlış emzirme şeklinden kaynaklanıyor . Bazen fark etmiyordum sonradan yanmaya başlayınca bu pomad kısa sürede geçiriyordu sızıyı. Eğer bebeğinizlle doğru şekli bulursanız sorun da kalmayacaktır.