Merhaba arkadaşlar
Benim 23 aylık kızım 3 kelime dışında başka bi kelimesi yok bütün gün sadece mama baba ve gel gel kelşmesini tekrar edip duruyor. Bütün herşeyi anlıyor algıları çok açık ama konuşamadığı için de hep bir acaba mı diyorum otizimden şüphe duyar oldum 😟 kızı bu aylarda olup da geç konuşan var mı acaba açıklık getirirseniz çok sevinirim içimin rahatlaması için. 2 yaşında doktor kontrolümüz var anca o zaman doktora gidicez orda da söyleyeceğim bu konuyu ama öncesinde buraya da yazmak istedim. Üzülüyorum konuşamadığı için