Geçen yine forum da sormuştum atak döneminde miyiz diye 2,5 aylık kızım emzirirken katıla katıla ağlıyor memeyi bırakıyor atak dönemiymiş ama meme reddi yaşamaktan korkuyorum bunı sadece gündüzleri yapıyor gündüz uyku problemimiz var zaten ağlamaktan yorulunca emerek uyudu sabah şimdi sakinleştiremeyince dizim de sallıyorum uyuyacak gibi ama ne yapmam lazım başına gelen var mı