40 yaşında bir ablam var benim. Doktora gitmişti bugün tahlil sonuçlarını öğrenmeye. Vücudunda kanın k’si demirin d’si kalmamış. Depoları bomboşmuş. Yatış vermiş doktor. ilaç içmesi bir işe yaramazmış bu saatten sonra. Ama benim ablam serum taktıramıyor. O kadar panikki ağrı kesicilerden parolu bile ikiye kesip içer yan etkisi olur diye. Doktor sen odaya çık birazdan alerji testi yapmaya gelicekler sana. Sonrada serumun bağlanacak demiş. Ablam tamam demiş doktorun odasından çıkıp vınnn atlayıp dolmuşa eve gelmiş korkusundan. Geçen yılda başka bir doktor aynısını demişti yatış şart diye. Ama yok tedavi olamıyor. İlacını yazdırdım onları içeceğim diyor. Ben nasıl ikna edicem ablamı. Tedavi olmazsa daha kötü olur mu