Yaklaşık 1 ay önce 2 aylık poodle cinsi dişi köpek sahiplendik. 2.5 yaşında da kızım var. Hem kızım hem eşim hemde ben severek isteyerek sahiplendik. İlk defa hayvan sahiplendiğim için hiçbir tecrübem yok. Götürdüğümüz veteriner çitin içinde kalmalı demişti, eve geldiğinden beri çitin içinde. Yaklaşık 2 saatte bir açar sever oynatırız. Ama son zamanlarda çitin kapısını açar açmaz çok hızlı bir şekilde ordan oraya koşmaya başlıyor, havlıyor ve ısırıyor. Sanırım çit onu hırçınlaştırıyor ve içinde kalmak istemiyor. Bizi sürekli ısırıyor, kızımın parmağınıda ısırdığında baya bi kanatmıştı. Veteriner dişleri kaşındığı için ve oyun amaçlı ısırdığını söylüyor. Sizin tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Çitini açar açmaz neden ısırmaya koşmaya başlıyor olabilir? Isırmasını nasıl engelleyebiliriz?