alinkumsalkoc Tekrardan merhaba bebeğim 48 günlük ve emziriyorum yalnız uyanık kaldığı süre de beni emzik yerine koyuyor çocuğum 😂 emzik de tutmuyor ve bazen beş saat bir döngü de emziriyorum bu beni çok yoruyor tavsiyeniz var mıdır varsa nedir?
Wanderlust alinkumsalkoc ilk 3 ay 7/24 emmesi cok normal daha dunyaya alismaya calisiyor simdilik sabredin buyudukce duzeliyor emme sureleri de
Ftttmm alinkumsalkoc ilk 3 ay çok normal. Bırakın emzik emmesin bu sefer onu uyku alışkanlığı edinecek ilerde emzik ağzından düştükçe uyanacak. Bıraktırması zor olacak. Şuan çok normal sizi emmek istemesi size muhtaç çünkü