Kızlar ben Ekim’de doğum yaptım normalde spiral taktırmak istiyordum ama ebe doğumdan 6 ay geçmesi gerek dedi 40ım çıkınca hemen adet oldum 3 aylık iğne vuruldum adetim bittikten 10 gün sonra bir daha adet oldum ebede düzenini bozabilir 3 ay dolduktan sonra adetin düzene girsin sonra spiral taktır dedi o gün bugündür adet göremiyorum spiral de taktıramadım ama dikkat ediyoruz
İster istemez iyice stres oldum üstüne uykusuzluk var iyice bitkin düştüm bu ara çok başım dönüyor midem bulanıyor sürekli birde ama gebe değilim test yaptım niye adet göremiyorum ben ya ebede normal diyor geçiştiriyor