Merhaba kızlar🌸
1 hafta sonra 5 aylık olacak oğlum. Geceleri besledikten sonra sabaha kadar beslenmek için uyanmıyor artık. Bu saatlerde emip uyuyor sonra uyandırmasam 12 ye kadar uyur ama rahatsız olup uyandırıyorum max 11 gibi. Tecrübesi olan vardır napmam lazım? Geceleri 1 kez en azından uyandırıp emzirmeli miyim sizler nasıl yapıyorsunuz