Fatma9438 Merhaba ne serumlar kullandım hiçbir fayda görmedim koyu lekeler var nokta şeklinde ne önerirsiniz kullanıp memnun kaldığınız ürünler kremler var mı
BuzluKahve Fatma9438 Dermapen🫶🏻 güneş lekelerine çok iyi geliyor ama yaz döneminde yapmıyorlar sanırım.
Fatma9438 Cocolingo the purest kullandım aceba vichy demi. Denesem ay bilemedim bde kullandıkça daha beter leke oluyor anlamadım ki
BuzluKahve Fatma9438 evet 4 seans yaptırdım. Biraz acılı ama uyuşturuyorlar. Sonrasında yanma oluyor bir gün kadar. 3-4 gün sonra cilt soyulmaya başlıyor. Altından bebek gibi cilt geliyor.
Fatma9438 BuzluKahve Cok teşekkür ederim bende kayseride iyi bir merkez buluyum soruyum . Dilan polat hakkında bilginiz var mı