Kızlar kızım 6 buçuk aylık memede uyuyo ve geceler çok fazla uyanıyor memeyi ağzına vermeden asla geri yatmıyor.
Bugün meme vermeden uyutmayı denedim ağlama krizlerine girdi asla uyumadı herşeyi denedm
Kucağıma aldım sakinleşmedi pış pış yaptım asla ağlamayı bırakmadı bende komşulr daha fazla rahatsız olmasın diye mecbur meme verdim uyudu.
Nasıl aşıcaz bu durumu bunu yaşayan anneler fikir verebilir mi uyku eğitimi almadan düzelebilir mi ?