Sevilay_ Güneş kremini açtıktan sonra 12 ay içerisinde kullanmamız gerekiyor ve sonrasında kullanmamamız gerekiyor siz kullanıyor musunuz? Kullansak ne olur 😀😀
BuzluKahve Sevilay_ etkisi azalıyormuş, oksitlenme yaptığı için de leke bırakabiliyormuş. Ben oğlumun geçen seneden kalanını vücuduma kullanıyorum😅 Yüzüme sürmüyorum.
bunemeselaa Sevilay_ ya bebeklerinize kaç aydan itibaren başladınız kullanmaya ve önerdiğiniz güneş kremi varmı oğlum 10 aylık aşırı beyaz ve hassas tenli