Feyzakarhn evet ben diğer öğünde veriyordum, biz de uyandıramıyorduk gece 3.5 saat deliksiz uyudu uyandıramayınca soluğu gece acilde aldık doktor bi yöntem gösterdi, ayaklarının altına orta parmakla baş parmağı birleştirip tık diye vuruyorduk o şekilde uyandırınca ağlıyordu bende kıyamıyordum. İnternetten araştırdım biraz yan döndürüp parmak uçlarımla sırtını sıvazlar gibi yapıyordum hızlı hızlı o şekilde uyanıyordu