Znalb sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal, mama içiyorsa 4 5 günde bir yapması gerekir demişti doktorum. Benim bebeğim sadece anne sütü alıyordu ve 4 5 gün yapmayınca çok ıkınıyordu kızarıyordu, rahatsız olduğunu söylediğimde hep normal dedi. Gazı vardır dedi ama bu başka bişeydi hissediyordum bebeğimin sıkıntısı vardı. En son çocuk cerrahına götürdük ve popoda çatlak oluşmuş acıdığı için yapmak istemiyormuş. Kremlerle düzelttik