Cimen21 12 aylık olduk daha anne baba yok anlamsız kelimeler oda bazen, genelde çığlık falan atıyor normalmi acaba yoksa daha varmı kelime kurmasına meme baba anne mama falan demesine , kafaya takıyorum bazen
Hayaldunyam Cimen21 her cocuk kendine ozeldir. Benim kizim suan 7 ay 10 gunluk. 3 aylikken anne diyodu biz cok sasirmistik. Suan anne baba mama meme diyo Hatta bugun dede gel dedi ve geri geri emekledi iki mutlulugu birden yasadik. Ama kalabalik aile olmanin avantajı diyorum. Surekli konusuyoruz. Bide ben surekli ayni kelimeleri tekrar ediyorum.
Linaamom Cimen21 3 aylıkken anne diyordu şuan 12 aylık demiyor😂bütün gün baba diye geziyor. İlk babıldama yani mırıldanma diyim 7.aylıkkendi babababa dedede mamama falan dye. Ben sürekli tekrar ediyordum o da söyleme başlamıştı. Şuan baba dede mama meme abi amin bir ,hop(topa hop diyor) öyle şeyler söylüyor ama her bebek bir değil tabiki bazen unutuyor dediklerini her gün tekrarlamıyor ben hatırlatıyorum .
Linaamom Hayaldunyam benim bebeğim de 3 aylıkken anne diyordu şuan demiyor babacı oldu bütün gün baba baba 😂telefonu uzatıyor babayı aramak için
Hayaldunyam Linaamom ayy cok guzel ben hatta mahsus baba dedirtip cocuk seni ozlemis diyip veriyorum 😂😂😂
Hayaldunyam Linaamom olsun ya nolcak.ver eline gezsinler beraber sen ev isini yap sicak çayını ic miss. Sonucta birinize duskun.olacak. hele birde parka vs gidince tadindan yenmez valla. Anne ile baglari zaten hic kopmaz.ki hele 2 yasina kadar emicek 🙈