Bedsssss Benim oğlumun dil bağı bitişikti kesildi yanlış hatırlamıyorsam 3 aylık falandı (11 yıl önce ) kucağımda üç beş saniyelik bir işlemle kesti doktor
Yani bir zararının olmayacağını ama bazı harfleri mesela R harfini rahat çıkaramayacağını peltek konuşabileceğini emerken sorun yaşayabileceğini vs söylemişti Bende kestirme kararı almıştım sadece ilk gün çok az kanadı ve iki gün emzirmemem gerekiyordu sütümü sağıp çay kaşığı ile vermiştim
Sonra birdaha da sorun yaşamadık ağlamamıştı bile