Ruya_sahin35 Nazhanebos_333 çok iyi rabbim daim etsin inşallah bende doktordan istiycem sizi bu kullandıklarınızı uygun görüp verirse İnşallah bende de işe yarar
Sinem61 Mlsa1 bence gayet iyi bebeğiniz. 12 aya kadar ana gıdası mama ek gıda sadece tadımlık olmalı demişti bana hemşiremiz. 12 aydan sonra mamayı azaltıp ek gıdayı arttırmak gerekiyormuş.