Meryemderin Başlamış yine bir çocuk gelişimci çocuk doktorculuğu oynamaya. Otizm tamamen ayrı bir dalken doktorlar bile bin bir testten sonra tanı koyuyorken ne güzel çat diye koymuş teşhisi. Ayrıca dedikodu yapmak nedir böyle hassas bir konuda ? Gerçekten öyle bir durum olsa bile bunu gidip bir başkasına anlatmak nedir ? İş bilmezlik,kendini bilmezlik, hadsizlik. Götürmeyin oraya bir daha.