05072022 merhaba. Benim bebeğimin anne yanı var, odasında da beşik değil normal yatak aldık henzğ kullanmasa da. Bana arkadaşım getirmişti ama beşiğimiz olmadığı için haliyle kullanmadık. Size foto atayım eğer ki kastınız böyle bir şey ise size göndereyim? Ama normali kaç parçadır, bende kaç parça var, yeterli mi, uygun mu onu hiç değerlendiremşyorum. Size nasıl ulaştıraym fotolarını?