Kbr041 molfix kullanıyoruz 7 aylık olduk her zaman 1 numara büyük tercih ettim. 5 kullanıyoruz bazen yukarıdaysak 6 numara onda bile sızdırma olmuyor. Minies ilk kızımda kullanmıştım eskiden bezler bu kadar ince değildi şoktan bi bez almıştım oda güzel mesela sızdırma yapmadı kendi beziymiş ince filan ama güzeldi. Molfix tercih ettim gene de şansa bırakmamak lazım bez işini