Kbr041 bende baby turco kullanıyorum 5 aylık bebeğim ilk zamanlar hiç memnun değildim çok sızdırma yapıyordu ama stoklu aldığım içim mecbur kalıp kullandım sonra internette bi videoya denk geldim bezi paketinden çıkardığım gibi takıyordum normalde ama videoda eliyle iyice açıp kenarlarından çekiştiriyordu bunu yaptıktan sonra hiç sızdırma olmadı bende şok oldum çok memnunum şuan bezden benim gibi yapıyorsanız sizde böyle bi deneyin derim 🤗