Ezgiiokay Merhabalar, öncelikle çok geçmiş olsun. Bizim de böyle bir durum oldu. Ne olduğunu ancak Hacettepe onkolojide anlayabildiler. Meğersem tükürük bezinin içerisinde hemanjiyom varmış. Çok şükür ki tedavisi var. Şu an ilaç tedavisi görüyoruz. Umarım sizin de süreciniz sağlıkla sona erer. İçinizi ferah tutmaya çalışın. İnsan bebek söz konusu olunca çok sakin olamıyor. Umarım en kısa zamanda iyileşir 🙏🏻