kucuknefesss Merhabalar bebeğim 2.5 aylık malum önümüz yaz :) güneş kremi olarak ne kullanıyorsunuz ? Neler önerirsiniz ?
turnakusss Aydan önce krem önermiyor hekimler onun yerine şapka kullanabilirsiniz. 6. Aydan sonrada Siveno veya İncia öneririm.
avakado7 Vitiligo gibi bir sorun varsa 6 ay öncesinde de güneş kremi kullanabilirsiniz diye biliyorum. Yinede doktorunuza danışmanızda fayda var.