3 iğne oluyor 1 kol 2 bataktan olmak üzere. Genelde ateş yapmıyor denir ama her doktor başka şey söyler çünkü hepsi kendine gelen çocukların ortalamasını alır kimisi aman dikkat der kimisi rahat olun der. Acı ise her çocuğun acı eşiği aynı olmuyor kimisi hiç tepki vermiyor, kimisi sadece yapılırken tepki veriyor gibi.