Oğlum 13 aylık hiç alkış bay bay yapmıyor sürekli öğretmeye çalışıyorum yok var mı geç yapan bizim gibi. Konuşma da yok sadece heceliyor öyle ba ba ba diye arada bir. Yürüyor 2 aydır ,Topu atınca ona getirir bana geri avcumu açarım avcumun içine bırakır perdenin arkasına falan saklanıyor veya ben saklaninca beni buluyor ama bı turlu beni taklit etmiyor vallahi kafayı bozdum iyice 😔