MKeremmoms Merhaba kızlar Bebeğim 9 ayını doldurdu kabin boy bebek arabası istiyorum ama emin değilim Kullanıp memnun kaldığınız arabaların marka ve modellerini paylaşabilir misiniz
Deletedmon_65 MKeremmoms sizin yerinizde tek elle kanıp açılandan alırdım çok güzel çok pratik arkadaşım kullanıyor çok güzel e bebekte fiyatı en son 2bin tl di