dmr-mne Kızlar vicco mu yoksa LC Waikikide satılan ilk adım ayakkabısı mı sizce çok kararsız kaldım kullanan var mı acaba?(https://)
SeverusSnape dmr-mne vicco kesinlikle. Kızım 4 yaşında, şu an bile en rahat ettiği ayakkabı viccodan aldığım. Sürekli onu giymek istiyor.
SeverusSnape dmr-mne evet bundan almıştım, bu şekilde yanları açık değildi ilk modelin. Hala var mı onlardan bilmiyorum ama kalıp olarak çok rahatlar, hafif ve esnek bir ayakkabı. Evde de bu modelin pandufunu giydiriyordum vicconun.😊
dmr-mne Prenses-annesiiiii aslında bnde vicco düşünüyordum ama LC yeni çıkardığı ayakkabı da çok hoşuma gitti 😍
Prenses-annesiiiii dmr-mne görüntü olrk hoş ama henüz bakma fırsatm olmadı lcwnnkne nette gördüm ama dedğim gbi vicco yumuşak rahat