Busra4598 Bebeğim 2 aylık ara ara öfkesi tutuyor ne yapacağımı nasıl susturacagımı bılemıyorum siz nasıl susturuyorsunuz benımkı öfkeliykem emmiyor da
Wanderlust Busra4598 kucukken kucagimda sarilir sakince sallar pispis derken operdim minik minik evin icinde dolasa dolasa o sekilde sakinlesirdi emmesin sakinlesene kadar zaten zorlamayin oncelik onun rahati ve keyfi