YBT123 yeğenim şu an 3 yaşında 2600 doğmuştu boyu da 47cmdi şu an yaşıtlarını boy olarak da kilo olarak da geçmiş durumda. Ben kendimi hamileliğimden itibaren kilo yüzünden kendini çok yıpratmış biri olarak söylüyorum üzülme stres yapma. Şimdi kızıma bakıyorum bir de birkaç arkadaşımın bebişi var çevremde onlara bakıyorum evet kıyaslamak belki çok yanlış ama benimki 3.ayın başından beri aguluyor,doğduğundan beri başını dik tutabiliyor,1 hafta oldu dönmeye başladı,çoook uzun süredir oyuncakları,beni,çevresindeki hareketli her şeyi takip ediyor. Bırak minyon olsun ❤️❤️❤️