Herşeyi yapan çözen anlayan oğlum hala cümle kuramıyor . Anne, gel, ver , hadi, kedi, git vs kelimeler çıkarıyor sadece tüm herşeyi eliyle istiyor hala ve beni götürüyor. İki doktora götürdüm hepsi normal diye karşıladı. Renkleri biliyor şekilleri bir çok şeyi biliyor veya yapıyor tanıyor bana soruyor. Kelimeleri var ama ne dediğini anlamakta zorluk çekiyorum. Benim gibi anneler var mı? İçimi sikmaya başladı bu durum artık bir dil terapistine gitmeyi düşünüyorum. Kitap okuyoruz bana soruyor her şeyi yapmama rağmen hala konusma yok. İstemediği şeye hayır istediği şeye evet diyor