Farketmez benim bebeğim de 10 aylık olacak iki gün sonra. Daha yeni alışmaya başlıyor. Sizin gibi ben de kaşıkla denedim iki kaşıktan sonra içmedi. Biberon zaten tutmadı. Pet şişe kapağı ve kahve fincanından içmeyi seviyor şu an. Biz karşısında çay içerken oyun yapıyoruz hüpürdetme sesi ilgisini çekiyor. O da aynı şekilde içmeye çalışıyor. Aklınıza geldikçe azar azar deneyin. Bizimki hala genzine kaçırıyor ama gülüyor sonra 😊