Kaç kaşık veriyorsunuz yani çay kaşığı mı tatlı mı
Busbus03 kaç aylık acaba biz 3 yaşındayız 1 tatli kaşığı kullanıyoruz.
Ozgeruya 10 buçuk aylık
Busbus03 biz o aylarda gaviscon infant kullanıyorduk. Şurup olarak 1 çay kaşığı yeterlidir
17 aylik kizim 1 cay kasigi gunde 3 defa veriyoruz
Ozgeruya evet bizede öyle verdi
Busbus03 gaviscon infant toz olarak yarın olarak kullaniyorduk