Deletedmom_110 sigortacıyım sakın sigortam.netten yaptırmayın. Şikayet var sitesinden de görebilirsiniz. Paranızı alana kadar yardımcı oluyorlar sonra Allah korusun kaza arıza durumunda kimseye ulaşamıyorsunuz çünkü bu sebepten çok kişi bana şikayet etmişti. Yakınınızdaki acenteye gidin en sağlıklısı o. Tüm şirketler güvenilirdir merak etmeyin. Tabi iyice sorun ne istiyorsanız. Mesela çekici kesinlikle teminatta olmalı. Araç yolda kaldığında çekici çağırmanız size çok pahalıya mal olabilir hatta bir sigorta parasına eş değer olabilir. Ama çekici sigortası yaptırırsanız yılda 2 kez hem kaza hem arıza anında olsun diye de belirtin lütfen size büyük kolaylık olur. Bazıları onu belirtmiyor ya da bilmiyor. Araba uzun yolda ya da bi yerde arızalandığında arıyor şirketi çekici lazım diye. Karşı taraf diyor ki kaza anında yollarız arıza anında teminatınız yok. Kalıyorsunuz öyle bi ton parayla yine çekici çağırıyorsunuz. Ferdi kaza poliçesi yaptırılıyor ayriyeyen çekici için. Hem içinde ücretsiz lastik değişimi yakıt bitmesi teminatı da var. Yani lastiğiniz patladığında yolda ve ya yakıtınız biter yolda kaldığınızda hooop yardım geliyor. En yakın acente size anlatır dediğim gibi 💐