Bebişim 4,5 aylık. Bu zamanlar ilk zamanlara göre biraz daha iyi. 4 aylığa kadar uyku düzeni olmasını bekleme. Ben bebem uyusun diye yanında yatıyordum biraz uykusunu alsın diye mememi emzik yaptım. Şimdilik yine öyleyiz. 19. Hafta atağından sonra uyku eğitimi verecegim inşallah 🙏