iremd bebeğim şuan 4 aylık doktor kontrollerinde hiç kan değerlerine bakılmadı bu defa doktor ve hastanemi değiştirip baska yere götürücem sizinkiler de yapıldı mı kan tahlili
Mervetnl iremd benim ki 3 aylık bende hiç baktırmadım özellikle sadece 2 hafta önce hastaneye gittik acilden hasta mı oldu diye o zaman doktor ne olur ne olmaz bakalım dedi sanırım 6 ayda bakılıyor 🤷🏻♀️
Bebegimm1 iremd benmki bi doğdugunda birde yaşında baktırdım normalde 9.ayda bakılıyordu ama ben erteledm aksi bir durum yoksa doktor durduk yere tahlil istemez
iremd benimde kafama takılmıştı neden yapılmıyor diye alerjiden şüphe etmiştim doktor o zamanda yapalım demeyince bidaha götürmedim
saudadeee_ iremd sağlık ocağı tarafından 9. Ayda isteniyor biz bugün verdik 3 tüp. Öncesinde hiç bakılmadı özel doktorlar isterse yada siz isteğinize göre yaptırabiliyorsunuz ama devlet 9. Ayda istiyor