Mavi-Hzl Asdf-11 ben de doğduğu gün kullandım sadece uyurken veya benim işim olduğunda veriyorum. Uyanıkken almak istemiyor sütümü üstüne damlata damlata veriyorum. Öyle alıştırmıştım..
Farketmez Asdf-11 ilk doğduğunda hemen tuttu başta kurtarıcı zaman büyüdükçe ezıyet oldu suan 18 aylık hergun atıyor bıyere veya saklıyor bulana kadar ağlama krızı yolda gıderken arabadan atıyor vs vs bıan önce bıraktırmak istiyorum