Hasretle valla benim taktiğim stop ettirmemek için yumuşak sert şekilde debriyajdan çekerken gaza basmak oldu 😂 ben hep otomatik kullanmıştım ilk zamanlar derslerde ayağıma kramplar girmişti debriyaja basmaya çalışmaktan 🙈 ve her zaman sakin ve temkinli davrandım . Bırak yavaş ol hata yapmaktan iyidir .