Elisasmommy Kızım yeni yeni adım atmaya hevesli 15,5 aylık. Ama Ayakkabı bulamadım ayağına küçük ayakları. Ne alabilirim 18 numara ayakları sanırım 19 büyük geliyor çünkü. Bir de biraz Ayakkabı büyük olsa bir şey olur mu ayağına tam mı olmalı
Kuzeymomss Elisasmommy İlk adım ayakkabıları ayağa tam olması gerekiyor diye biliyorum. Benim oğlumda 13 Aylık 19 numara giyiyor rahat yürüyor, markası da vicco
Uykusuzhergeceeee Elisasmommy biz vicco almıştık ama 19 numaradan başlıyor sanırım. Kesinlikle tam numarasını alın bileğini sarsın ve esnek olsun
Agg2408 Elisasmommy ya benim kızımızda öyle şuna 9 ay 8 günlük ben diyorum bu çocuğun bi ayak numarası yok çok minik ayları 😍
Denizanasi92 Elisasmommy ev ayakkabıları tabanı yumuşak olanlardan alın e bebekte falan var 18 numara kuru yerlerde giydirirsiniz bizim yaşında yürüdü ama o zaman bile doktor hemen ayakkabı giydirmeyin yumuşak ev ayakkabısı tarzı şeylerden giydirin demişti.
Uykusuzhergeceeee Elisasmommy oy minik ayak🥰 yani küçültme işlemi yapılabilir mi ayakkabıya sorun isterseniz. Yetişkinlerde yapılıyor ya o şekilde bir şey
Elisasmommy Denizanasi92 onları giydiriyorum zaten ama artık dışarda yürümek istiyor 15,5 aylık yeni yeni başladı ayakları sa basmayı bilmediği için ayakkabısız yamuk basıyor ayakkabıyla düzeleceğini umuyorum 🥲
Denizanasi92 Elisasmommy tam aksine ayakkabıyla şekil almaması gerekiyor. viccoya girmiştik doktora sormadan önce ayakkabı almak için satmak istemediler doktora bunu söyleyince doğrusu öyle dışarıda bile yumuşak ayakkabı giydir dedi