Seymagirgin aynen vallahi bizim şansımıza daha yeni keşfetmiş ve kullanmıştım kodlarını neymiş birisi %40 aktif olduğunda haber veriyor ya ondan duyup gidip kendi grubuna haber veriyormul emeği varmışta çok kötü olmuş felan filan zaten %40 ı da nasıl çevirdiğini anlamadım gitti nasıl öğreniyor ve kimdne öğreniyor