Elfdmn Gece mama vermek için uyanırken titreyerek uyanıyo elleri fln titriyor sizce neden olur başına gelen var mı
Hobbalayarim Elfdmn benimde aynı sanki böyle açlıktan el ayak titrer gibi mamayı alınca sakinliyor bilemedim de doktorluk bisey değil ya dönemsel belli. Bebekler hergun bisey çıkarıyor 😀
gizemilbay Elfdmn merhaba bizde yaşıyoruz bu durumu hemen hemen her uyandığında yapıyor ağlayarak titriyor beni görünce sakinliyor 2 dk veya 1 dk sürüyor zaten sizde durum nasıl oldu yaklaşık 3 -4 aydır aynı bizde
Hobbalayarim benkosarim kız öyle herseye doktora gidilmez. Böyle ufak şeyler önce bir kac gun gözlemlenir. Önemli şeylere gidilir doktora.
eylulkusunannesi_1 Canım benim bebeğimde 7 aylık aynı şekilde uyanıyor geceleri doktorum ayrılık kaygısından solayı olabileceğini söyledi dönemsel geçer dedi
Elfdmn eylulkusunannesi_1 ama öyle ttirerkrn korkuyorum yaa elleri oynuyor mamayı verince sakinliyo sizinde mi öyle
benkosarim Hobbalayarim ama titriyor dedi bebeklerin titremesi iyi şeylere işaret değil geç kalmamak en iyisi ve sadece geceleri oluyormuş Bu da ayrı bir sorun yani gündüzleri olsa gene dersiniz