BalkizimBaloglum2 bence de sezeryan zor normal doğum istiyordum açılma olmadığı için sezeryan oldu. Keyfi şekilde sezeryan olmak mantıklı değil gibi geliyor çünkü zor gerçekten. Kalkamıyorum diye yatmadım 1 hafta, çocuğunla ilgilenmek istiyorsun olmuyor iki çocuk daha zor olurdu dediğiniz gibi