Merhaba anneler, bebişimizin artık hareketlenmesiyle birlikte oyun halısı htiyacımız doğdu. Kullandığınız, memnun kaldığınız markaları yazar mısınız?🙏 Piyasada çok farklı fiyatlarda ürünler var kafamız çorba oldu, en iyisi bilenden öğrenmek. Memnun kalmadığınız özellikleri ile birlikte yazarsanız fiyat/performans değerlendirirken hepimiz faydalanabiliriz😊