Agg2408 aynen öyle canım.ilkinde öyle pimpirikli bir kadındım ki çocuğumu asla sokağa çıkartmadım bebekken ve biz hep doktordaydık.7-8 aylıkken çok hastalandı oğlum doktorum bebekte mikrop yok böyle devam ederse ben yükliycem mikrop rahat bırak dedi biraz öyle rahat bıraktım ama değişen pek bişiy olmadı.şuan 14 yaşında ve hala rüzgardan nem kapıyor🤦🏻♀️Kızım var 7 aylık bunda da tam tersini yapıyorum.doğduğu günden beri sokaktayız.evin içinde de dışardada çok fazla rahatım ve maşallahı var kızımın abisinin tam tersi büyüyor gelişimide öyle.biliyorum zor ama biraz rahatla canım benim bu günlerin tadını çıkart zaman çok hızlı akıyor ve özleniyor bu günler🥰