Kızım doğduğundan beri onu kullanıyorum ve şuan 5 aylık. Doktorumuza söyledim kullandığımı ve bir şey demedi. Bez markası değiştirmemize rağmen kızım hiç pişik olmadı. Her bez değişiminde bu kremi kullanıyorum. Ne gibi kötü içerikli? Biraz aydınlatır mısınız?