Merhaba anneler 5 katlı apartmanın 4 cu katında oturuyorum evım dubleks ama üst katta kiracı var bende kıracıyım ev sahıbı bölmüş merdıvenı kapatmış yanı ama yukardakıler aşırı ses yapıyor uyardık ama nafıle o yetmez gıbı dışardan korna sesi komşunun köpegı evde sesten duramaz olduk usttekılerın muhabbet sesi bıle gelıyor taşınsak 10 bınden asagı kira yok ben suan 3.5 verıyorum camları falan mı degıstırsem ses almayan camlardan valla şaşırdım ya artık eşim davul çalsan duymaz ben ve kızım ayak sesıne uyananlardanız malesef