Kaganefeninannesi Kızlar Selam ev sahibimiz Evi satacağını söyledi Bursa da Nilüfer ve Osmangazi ilçesinde kiralık daire arıyorum Şuanda yunuseli semtinde oturuyorum Çevreniz de var ise yardımcı olursanız çok sevinirim 1 yaşında Çocuğum var bütçemiz 2.500-4000 arası
Melis1706 Kaganefeninannesi ben gorukleden eylul ayinda ayrildim o butcede nilufer bolgesinde emin ol ev yok baktik boyle olmucak biz ailelerin yanina mkp ye tasindik
Ececiiim Kaganefeninannesi biz de bursa’da yaşıyoruz. Üzgünüm ama bu bütçe ile Bursa’da ev bulmanız imkansız gibi görünüyor. Bizim kiramız da 1500 den 5.000 e yükseldi taşınamıyoruz mecbur ödeyeceğiz
Kaganefeninannesi Melis1706 anladım bize çok uzak kalıyor oralar ailelerimiz Nilüfer de iş yerleri de aynı şekilde
Kaganefeninannesi kepekliekmek_ aynen Osmangazi derken o çevrelerden de bahsetmiştim zaten teşekkürler 😇
Denizanasi92 Kaganefeninannesi bacım o fiyata oturduğun için ev sahibi evi satıyor veya öyle söylüyor bizde aynı durumdan dolayı taşındık
Kaganefeninannesi Denizanasi92 aynen canım farkındayız biz de kasıma kadar kontratımız var bakalım ev de satılacak gibi görünmüyor olmadı zam yapacaklar🤷🏼♀️
Denizanasi92 Kaganefeninannesi hiç belli olmaz bizimki de önce %70 zam yaptı sonra fiyatlar daha da uçunca bir daha zam yapmaya korktu. Tartışmıştık zaten. Satcam dedi bize baskı yaptı aylarca satılmadı. Biz ev almaya karar verip aldık o hafta satıldı. Eğer çıkmasaydık kiramız 2500 den7 bine çıkacaktı danıştık bilenlere yeni ev sahibi yeni kontrat yaptığı için istediği fiyata veriyormuş. O muhitte o fiyata zor bulmanız demek istediğim kasıma kadar artıramazlar sadece.
Kaganefeninannesi Denizanasi92 çok şükür buldum Balat’ta 2000 tl 2. Kat tanıdık vasıtası ile ağustos da taşınıyorum inşallah
Kaganefeninannesi Ececiiim buldum canım Balat’ta tanıdık vasıtası ile 2000 tlye ağustos da taşınıyorum inşallah
Ececiiim Kaganefeninannesi Balat’ta hem de çok iyi. İlanlarda Balat 20.000 yazıyor umarım içinize siner yeni eviniz. Güle güle oturun
Kaganefeninannesi Ececiiim sağolun inşallah sindi tanıdık olmasa tabi ki arada çok zor bizim de o fiyata bulmamız şimdiye kadar hep 1. Katta oturdum şuan çok şükür 2. Ve balkonlu hayırlısı olsun herkes için inşallah