Kızlar büyük oğlum 3 küçük oğlum 2 ay sonra 2 yaşına girecek büyük oğlanı kreşe vermek istiyorum ama önce tuvalet eğitimi vermek istiyorum daha öncede açmıştım bu postu oğlum korktuğu için tuvalete gitmiyor biri demişti korkuyorsa götürme hazi olduğu zaman gitsin diye ama bez değiştirmekten bıktımmmmm 3 yıldır bez değiştiriyorum mübarek onun için karar verdim yarın başlıyacam ama önce tuvalet eğitimi ile ilgili bilmem gereken yazılar okuyacam ve henüz kararsizim 2 oglumuda aynı anda mi eğitim vereyim yoksa önce büyüğe sonra mi küçük oğlana vereyim siz ne dersiniz ve bilmem gereken konular var mı yardımcı olursanız sevinirim