Nehirimmmmmm Oğlum 9.ayından beri sıralıyordu, 12.ayına yakın 2 3 adım atmaya başladı ama dediğiniz gibi acayip derecede korkuyordu. 1 hafta falan kayınvalidemlerde kalmıştık kalabalıktık orada eşimle karşıya geçip kucak kucak yapalım diyorduk ve bize geldikçe herkes alkışlıyordu oğlumunda çok hoşuna gidip hep yapmak istiyordu. Ondan 1 1.5 hafta sonra tamamen yürümeye başladı, şuan 13 aylık dışarı da vs yürüyor. Tabiki Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman yürür ama, biz öyle yapınca oğlumun hoşuna gitmişti yani 😊 birde oğlunuz emekliyor mu?