Bebegim 2 gunduz uykusu yapar, ben her uykudan onxe ve sonra emzirirdim ama hic ek gida yemezdi. Doktor anne sutunu biraz azalt dedi suan sadece uykudan once emziriyorum. Kahvalti, ogle ve aksam yemegi olarak yediriyorum. Aralarda da meyve, hurma veya yogurt yiyebiliyor atistirmalik olarak. Ama kahvalti cok yapmiyor bebegim sadcee siyah seytin ve salatalik. Ogunlerde de az yiyor. Bi sekilde gunu tamamliyoruz