Kızlar kesiğin yeri ilk 2 gün ağrımadı eve geldim evimde klozet yok alaturka tuvalete oturdum oturup kalktıkça yeri yanmaya başladı bugün sezeryanın 5. Günü benim size sorum acaba tuvaşetten kaynaklı mı ağrım oluyor sızı giriyor yaraya yürüyemeyecek derecede ağrımaya başladı ilk 2 gün nerdeyse sekecektim yoksa şuan ilk doğum yaptığım ağırlara döndüm ne diyorsunuz sizce neden ???