Merhabalar goguslerim eskisi gibi dolup taşmiyor ve genelde yumuşak. Eskiden goguslerim taş gibi olurdu ama o zamanlar süt sagardim doğru dürüst emmezdi. Simdi 1 aydır emziriyorum kg alımı da iyiydi en son. Çişli bez sayısı da fazla. Ancak birkaç gündür ağlama krizlerine giriyor sanki açmış gibi. Eşim de aklımı karıştırdı doymuyor mu sütun yetmiyor mu gibisine. Bu arada bebeğim 4 buçuk aylik. Sizce doğru olabilir mi neden göğüsler bu kadaryumusar ki?